28
Oct
09

Salam Perkenalan Daripada Pemilik Tauge Online

9331_124848649035_593934035_2280488_318942_n-150x150

Assalamualaikum dan salam sejahtera.

Nama saya Nizam dan saya wujudkan blog ini khas untuk berkongsi peluang perniagaan yang menarik iaitu bisnes tanaman tauge. Saya cuba sebaik mungkin untuk mengemas kini blog ini agak segala maklumat dan perkembangan bisnes ini dapat dikongsi bersama.

Nama penuh saya ialah Ahmad Hanizam bin Abdullah. Pengurus Bigfish Enterprise. Bertugas sebagai Eksekutif di salah sebuah bank antarabangsa di Kuala Lumpur. Boleh hubungi saya di 019-7589774

atau

email : nizamsky@gmail.com


0 Responses to “Salam Perkenalan Daripada Pemilik Tauge Online”



  1. Leave a Comment

Leave a Reply

